En liten lägesrapport

Hej mina fina!

Sitter uppkrupen i sängen, nyss hemkommen från skolan och snart ska jag nog ta mig en pilatesomgång. Kände lite att uppkrupen-i- sängen-delen borde ha kommit efter pilatesen men så blir det ibland. Dagen idag har förövrigt varit toppen. Jag skrev upp körkortteorin idag och klarade det på första försöket, vilket verkligen inte är någon wow-prestation. 38 frågor,3 svars alterntiv. Mycket mycket enklare än hemma i Sverige helt enkelt. Nu är det bara uppkörningen kvar så har jag även ett Californiskt körkort i plånboken!

Förövrigt har jag stopp i avloppet för 8onde? gången. Sist så fick jag guidning av Stefan genom skypen hur jag skulle lösa problemet. Ganska komisk situation -Jag med sugproppsgrejen i högsta hugg med plasthanskar & solglasögon (inte vill man väll få något i ögonen heller), Steff i ett hysteriskt skratt i datorskärmen. Och inte nog med avloppet så ser mitt rum ser ut som ett bombnedslag . Städerskorna kommer imorgon men för att dom inte ska lägga mina grejer på alla möjliga konstiga ställen så ska jag ändå fixa iordning lite. Dom gör ett superjobb verkligen, men man får räkna med att hitta neccesären längst in i garderoben och hårfönen har jag också hittat på de mest underliga ställena, Där fick ni en kort och helt ointressant lägesrapport från andra sidan jorden. Hur är det där hemma? Fortfarande lika mycket snö?
Och älskling om du läser detta- Kan du logga in mig på spotify? Inte nog med att jag är utan dig så har jag även varit utan John Mayer i två dagar nu.. ;)

Två ynka dagar kvar tills vi ses Tutti!
Ska vi göra nya hoppkort i helgen?





Kommentarer
Postat av: S

Grattis till körkortet älskade!! ;), massor av snö har vi kvar. kallt som tusan. spotify är fixat o klart, saknar! dig!

2010-02-10 @ 10:25:47
Postat av: Tutti

Klaaaart vi ska, det är helt enkelt inte rätt annars <3

2010-02-11 @ 03:56:04
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Sofie Lundgren

Blev lite sugen på au pair så tänkte jag kan läsa din blogg! Gött att du lyssnar på John Mayer, gissa vem som ska se honom i maj? ;) Hoppas allt är bra! Kram

2010-02-12 @ 16:55:24
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback