Update från Dallas

Ville bara säga att jag lever och mår bra, hur bra som helst faktiskt! Har haft några underbara dagar med Tutti i Dallas men fasar för morgondagen då vi tvingas säga hej då igen då jag flyger vidare mot Salt Lake City och min värdfamilj som befinner sig där och åker skidor. Önskar att hon kunde komma med mig..

Dessutom vill jag uttrycka vår besvikelese på den dåliga, eller ska jag säga obefintiliga, responsen vi fick på vår Alla hjärtans dag hälsning. Vi som trodde den skulle ta er med storm ;)!





♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh hoppas du har det underbart hjärtat! tänker massa på dig, är super dålig på att skriva men det ska det bli ändring på! du måste berätta allt vad du har gjort sen när ni är hemma från skidsemestern! pusspuss

2010-02-20 @ 00:35:20
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback