Resor på gång

Jag är så glad, så glad, så glad!

Nummer 1: Mamma skickade idag mail om att dom äntligen hittat en superbra resa hit i sommar. Att jag sekunden senare får svar av min värdmamma att det är typ den bästa veckan för mig att ta ledigt under hela sommaren, kunde det inte bli så mycket bättre! 30 juni ses vi igen! Kan inte längta mer!
Nummer 2: Imon bokas resan till Amanda i Dallas som nu verkar bli av ännu en vecka tidigare än väntat. Om det går som planerat, ses vi om 11 dagar. 11 dagar, det är ingenting! Kan inte förstå vilken känsla det kommer bli att få krama sin bästis igen efter 4 månaders saknad! Gråtkalas garanteras!
Nummer 3: Jag ska åka skidor i Salt Lake City om mindre än 3 veckor! Jag har alltid haft en dröm om att åka skidor i Usa. Visserligen var jag ju i Lake Tahoe för några veckor sedan med Stefan men bergen i Utah är nog några strån vassare.

Och sen vill jag nämna en fjärde lycka som kan verka mesig men nästan kan få platsa på listan. Igår hade jag och Andrea myskväll här hemma. Att hon tack vare att vi kollat fel på sista tåget hem till henne in till SF, fick sova här gjorde saken bara ännu bättre :) Men det är inte själva övernattningen som hamnar på listan utan det faktum att vi åt svenska polarmackor och äkta prästost med oboy till det! Ni som inte befinner er hemmifrån Sverige kan omöjligt förstå denna känslan. Min första ostmacka på 4 månader! Den smakade gudomligt. Det är så knäppt vad mycket konstigt man saknar hemifrån. Här om dagen hade jag lite cravings efter risgrynsgröt och Grännas delikatessknäckebröd.

Dagen idag har bjudit på det vanliga. Hämtade Maggan på skolan, lekte lite prinsessor, mamma,pappa,barn och så vidare och längtade allmänt tills jag äntligen slutade vid 7. Nu är klockan alldeles för mycket och enligt min mamma så är det verkligen "time" nu ( Elli, det där var för dig ;).
Godnatt från Californien!

En fullt normal tjej!..

Så här glad var jag över vårt val av söndagsmiddag!


Kommentarer
Postat av: Evelina

så glad för din skull, va roligt att dom kommer i sommar! tänker massa på dig! miss you

2010-02-02 @ 19:59:50
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: lina

Gud va kul att dina föräldrar kommer, haha dom kommer samma datum som min pojkvän, wiiho :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-02-02 @ 22:13:14
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Tess

VART hittade du det?? ahh vi måste fika exakt samma sak och kolla på Stieg larsson SNART. Love

2010-02-03 @ 01:15:21
URL: http://tessiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback