5 dagar kvar till Dallas och bästis!

Hemma efter världens bästa lördag-söndag inne i San Francisco. Har haft sådant lyckorus hela helgen. Om det är pågrund av att solen har hittat hit, för att vi hade den roligaste utgången på länge eller för att jag helt enkelt älskar denna staden låter jag vara osagt. Men mer om helgen i ett annat inlägg för det jag ville säga nu var mest att: Om 5 dagar får jag äntligen träffa min älskade Tutti igen! Att ha varit ifrån sin bästis i 4.5 månad har inte varit lätt men jag är säker på att det har varit värt varenda dag av saknad när vi får kramas på flygplatsen igen på fredag! Låt veckan gå fort för jag längtar ihjäl mig!

Tutti & Frutti


Kommentarer
Postat av: Tutti

Döööööör ju av glädje!! & nu är det bara 4 dagar kvaaar :D:D:D SNAART SES VI BÄSTIS <3

2010-02-08 @ 16:23:37
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback