Invigning imorgon!

Ohh nej, jag har inte gått och dött! Jag jobbar bara som en grisekno på både Espresso House och Husqvarna denna vecka. Började klockan 4 imorse och slutade precis på Espresso House! 89 timmar är jag schemalagd denna veckan men det kommer bli ännu mer. I tisdags började flytta in i de heltomma lokalerna nere på stan och vi har packat upp varor för över sexsiffriga belopp. Gänget har slitit från tidig morgon till sena kvällar men kul har vi haft! Så jag ber om ursäkt vänner för dåligt avhörande men jag är back on track nästa vecka. Imorgon smäller det för då öppnar vi nya Espresso House i city! Jag finns där och så gör också världsgott kaffe ifrån världens alla hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback