År 2010

År 2010 har tveklöst varit det bästa året i mitt liv. Jag har träffat så otroligt mycket nya fina människor, sett så underbara platser och helt enkelt haft ett ruskigt bra år. 2011 kommer få det tufft att toppa 2010 men försöka kan han ju! Nyåret kommer att firas in med ett helt gäng av nderbara vänner med mat och mycket champange!  Och jag känner på mig att detta nyåret kommer bli det bästa på länge. Hur det än blir så kommer det definitivt bli bättre än nyår 2010, eller vad säger ni Sara och Evelina? Safeway färdigmat och koreanklubb! Herre jesus!
I dagarna ska jag ge mig på att göra en riktig sedvanlig årsresumé!
GOTT NYTT ÅR VÄNNER!
VI SES IKVÄLL ELLER NÄSTA ÅR!
Så här firades förra nyåret
Jag pussades med min prins på Union Square i San Francisco
Middag hos mig och utgång inne i SF. Ikväll hoppas jag på att vara mycket snyggare i min kalaskula ifrån Nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback