Äntligen på samma sida av jorden

Nu är min prins äntligen här och än så länge har vi haft 4 underbara dagar tillsammans fyllda av utflykter, drive in bio, baseball match, ett besök på NASA, San Francisco strosning, otroligt mysig middag med Sara och Santa Cruz. Nu håller jag på att packa ihop en väska som Stefan ska ta med sig hem. Visserligen åker inte jag hem förrens om 3 månader men för att jag ska slippa skeppa saker hem och släpa omkring på två väskor på Hawaii, New York och Florida så är han söt och tar med sig en hem. Det känns som att det var igår som jag stod i detta rum och packade upp mina saker ifrån resväskorna. Nu står jag här 10 månader senare och packar ner..

Snart ska vi åka en snabbis till Stanford park för att ha en mysig söndagspicnic. Senare i eftermiddag ska vi sitta barnvakt åt tjejerna. Vi ska campa i trädgården, grilla s'mores och busa.

På tisdagkväll börjar vår roadtrip ner till LA. Där väntar bungejump, surfning, camping längs med Highway 1, Universal studios med mera. Livet är för bra och jag är så lycklig över att ha min andra halva här!


HAHAHAHA. Min älskling på NASAs rymdbas.



Mina två S i livet, Sara & Stefan

Giants VS Los Angeles Dodgers



Vi är nya Giantsfans med fankeps och tröja.





Det var kallare än vinter i San Francisco! Åh vad jag älskar att jag inte bor mitt inne i stan utan 30 minuter utanför och 20 grader varmare..


I love you more than ever


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så söta fuff!:) förresten när du ändå skickar hem en väska kan du ju alltid råka lägga ner satc-skivorna;) Saknar dig så! <3

2010-08-02 @ 20:51:59
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/
Postat av: Tinde

sött sött sött! hoppas ni har det bra :)

2010-08-03 @ 22:43:01
URL: http://tindes.se
Postat av: Liselotte

Du verkar ha det grymt där borta som au-pair i USA :) Berätta lite, vad är det bästa med att vara au pair?



Jag lånade en bild från din blogg, den med palmer (men jag länkade till dig såklart:)



http://fashionvictim.se/2010/august/weheartit.html

2010-08-09 @ 16:40:50
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback