Spontanlördag

Jag hinner inte med någon vidare uppdatering här men jag måste bara få säga dom glada nyheterna!- Jag kommer med stoooor sannorlikhet hinna plugga en kurs på Stanford innan vi åker hem ändå! Jag är bara så glad om detta skulle gå i lås.
Helgen har varit underbar! Trots feber och förkylning vägrade jag spendera min dag i sängen och jag och mina bästa bestämde oss för en spontanresa till Californiens huvudstad Sacramento. På vägen hann vi med ett stopp på ett outlet där jag köpte mina drömmars kavaj och på Jelly Beans huvudfabrik.
Världens bästa vänner och en blundande Frida
Ja, lite störda är vi...Vissa åker till Santa Cruz andra åker till Jelly beans fabrik haha.

Kommentarer
Postat av: Anne Grethe

Hvilket kurs skal du ta? Jeg har også store planer om Stanford studies :)

2010-08-16 @ 06:43:38
Postat av: Anonym

jag ska gå på en fotokurs där nu som heter the creative portrait. Man måste registrera sig imon! :)

2010-08-16 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback