Ritz Carlton

Ibland får man verkligen nypa sig i armen för att få reda på om man lever i verklighet eller i en slags fantasivärld. Igår var en sådan dag. Det var en "vanlig" jobbdag som förvandlades till en av de mest minnesvärda jobbdagarna under mitt år som aupair.. ( Det är ju inte riktigt ett år än men efter 10 månadersgränsen tycker jag att det är ok att prata om sitt liv här som "sitt år"). Barnens mormor,kusiner,moster,min värdmamma,jag och tjejerna då förstås, åkte till Ritz Carlton resort. Det är ett sjukligt lyxigt hotell som ligger i Half Moon bay, ca en halvtimme ifrån mig Här spenderade vi dagen med att bygga sandslott på stranden, hyra cyklar och åka ut på utflykt och grilla smorés över en öppen eldstad på en terass. Barnen och min värdmamma stannade kvar men jag åkte tillbaka till Menlo Park frammåt kvällningen. Vilken dag!
Kvällen spenderades med trion och the Westley sisters(två amerikanska vänner). Det blev en snabbmiddag hemma hos mig innan vi alla möttes upp för lite froyo!

Ritz Carlton

Kommentarer
Postat av: JeppeG

Ser faktiskt ut som det stora hotellet som dom bor på i American Pie the wedding! Samma utsikt och arkitektur. men vad vet jag haha. nu ska jag googla:p

2010-08-16 @ 20:41:34
URL: http://www.facebook.com/Jeppelepsi
Postat av: JeppeG

YES.... jag hade rätt:) allt väl med dig frida?

2010-08-16 @ 20:42:07
URL: http://www.facebook.com/Jeppelepsi
Postat av: Anonym

Sv:Men vad fasen! Det hade jag inte en aning om jeppe! Sjukt kul! Yes,det är verkligen hur bra som helst! Hur är det själv? Är du kvar på donken?

2010-08-21 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback