Det kallas nostalgi!

Läste nyligen om en tjej som har gjort en bok av sin dagbok på Lunarstorm. Sjukt smart affärsidé. Jag vet mycket väl att jag aldrig har kunnat med att ta bort min Lunarstorm men har förgäves försökt att komma in på den utan några vidare resultat. Den är putts väck. Men ni har väll inte glömt bort Efterfesten, Snuttis och Apberget ( Jönköpingsbor som använde det mest tror jag)? Och titta vad jag hittade om inte dessa bilder på Efterfesten under det otroligt påhittiga mappnamnet " Me and my life".  Sådant här gör mig glad alltså!

Jag och tre av mina favoritdonnor!

Syskonkärlek

Denna bild var döpt till "Strike a pose älskling". Skulle nog inte kunna ge den ett bättre namn nu, 2 år senare..


Älskade älskade Hallby Handboll

Jag och mina skottska vänner


Far och dotter

Syster, Mummi och Jag i Rom

Detta gjorde min dag! Hela albumet ligger nu uppe på facebook för alla medverkande och intresserade haha!




Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

ja, min lunar funkar inte heller, synd det dar:(

2010-04-22 @ 07:40:54
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: angiiie pangiiie

SAKNA den tiden. Sakna dej gumman <3

2010-04-22 @ 20:24:42
Postat av: Plingan

oj, det var inte igår :P haha var inte du VIP- medlem på apberget om jag inte miss fel ?!?! ;) puss på dig mitt hjärta!

2010-05-03 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback