Minnen med NV3A

Okej jag har nått höjden av uttråkning. Min feber är fortfarande skyhög men jag har aldrig varit riktigt bra på att bara ligga ner och vila. Därför har jag precis storstädat mitt rum med Svenska Hollywoodfruar i bakgrunden. Och jag säger som alla andra, Maria Montazamy vilken stjärna! Jag har även haft Frida-tid med hemma spa och nagelmålning och massa annat pyssel. Nu väntar lite pilates och sedan sängen. Min kära mor säger jämt att hon skulle behöva skicka mig till en öde ö eller ge mig en sjukdom varje månad för att jag skulle tillåta mig själv att varva ner någon gång ibland. Tydligen så hjälper det inte med sjukdom heller..

Något som jag bläddrade igenom idag var Ayia napa bilderna med mina favoriter från NV3A. Tänk att det snart är ett helt år sedan vi spenderade en underbar vecka där! Fy vad jag saknar er hela bunten!

En av alla filmer ifrån Ayia Napa

Micke har gjort slut på toapappret och vi väljer att lösa problemet! Nostalgi på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Korrigering: Jag har velat skicka dig till en öde ö men inte med någon sjukdom. KRAM!!

2010-04-14 @ 17:00:47
Postat av: Tinde

Ayia napa kan vara den bästa platsen på jorden ;-)

2010-04-16 @ 18:55:59
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: maja

haha kollade på den här videon nu precis, nostaligiii!! :)

2012-01-09 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback