Sjukstuga med Margaret & Winnie the Pooh

Okej roligare har jag haft i mitt liv- Idag är Kate frisk och i skolan i alla fall, men jag och Maggan är fortfarande hemma och har sjukstuga. Hon med hosta och jag med hosta & feber. Just nu ligger vi och kollar på lite Nalle Puh och dricker grönt te.

Helgen var som vanligt hur bra som helst men en blandad kompott av shopping,utgång, bio, resturangbesök och ett besök till frissan. Det sistnämnda är något som jag helst glömmer. Ska det vara så svårt att hitta en frisör som är vettig? Nu gick jag och sara ändå till en dyr och välkänd salong. Vi båda fick jättekort hår och hon missade vissa delar i mitt hår när hon slingade. Jag får satsa på att bara klippa mig en gång till innan jag åker kommer hem till min frissa Maria, hon vet hur det ska göras hon ;).

Vi firade födelsedagsbarnet Linnea som fyllde 20! Vi köpte med oss tårta till hotellet och hade ett litet minikalas!

 

 

Jag och Sara försöker visa hur ledsna vi är över våra korta hår inför vår vän Josh som dessutom är frisör.

Nu ska jag återgå till Nalle Puh och önskar er en bra tisdagskväll där hemma!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hej! har en fråga till dej som redan är i usa och om du har lust att svara uppskattas det! :) vad gick du på när du valde din familj? har nyss snackat med en och har sån sjuk beslutsångest! så undrar bara om du har något tips, vad du tänkte på när du valde bort familjer och när du till slut valde den du nu är i? svara gärna på min mejl om du vill :)//mathilda

2010-04-13 @ 21:54:59
Postat av: Klara

haha jag älskar josh på den sista bilden! Man ser på hans uttryck hur kvällen kommer sluta (vrålhångel med 3 andra killar, alltså)

2010-04-14 @ 11:43:58
URL: http://klaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback