TGIF- nja känns lite onödigt

Thank good its Friday känns både som ett ganska så uttjatat uttryck men också i mitt fall ett väldigt onödigt sådant. Veckorna går så sjukt fort och jag vet faktiskt inte riktigt vart tiden tar vägen att när helgen väl kommer undrar jag mest vart dom senaste dagarna har tagit vägen sedan förra helgen. Nu vill jag absolut inte påstå att själva aupair jobbet i sig är så underhållande att man glömmer bort tiden. Tvärtom, många dagar sitter man och räknar minutrarna tills man får sluta och hitta på något kul med vännerna på kvällen. Jag älskar att ta hand om barn, men inte är det en dans på rosor hela dagarna. Min fredag kunde i alla fall inte börjat bättre. Jag och Amy har börjat tro att vi är militärer vilket betyder att vi går upp runt halv 6 snåret på morgonen för att gå Stanfords vandringsled. När vi börjar jobba någon timme senare är vi både piggare och känner oss redo för en dag med eventuella tjaffsiga ungar-perfekt! Amy ville gå i morse, men det ville inte hennes onda hals. Eftersom jag redan var uppe på benen åkte jag till Starbucks och köpte morgonkaffe precis när dom öppnat vid halv 6 och stack ut på en springrunda. Bra start på dagen!

Resten av dagen har jag spenderat mestadels med Maggan. Min värdmamma och Kate är iväg på en lite spontan skidresa till Salt Lake. Dom bokade i onsdags, åkte igår. När jag blir stor ska jag också bli rik och kunna åka på oplanerade resor när jag vill! Kvällen bjöd på Great Mall med Sara, Amy & Linda och därefter Cheesecake- en väldigt ovanlig och lugn fredag. Den som gjorde min dag till något extra var dock min Tutti. Den 7 maj får jag krama ihjäl henne igen men denna gången på San Franciscos flygplats när hon kommer till mig!

Bilder ifrån februari när jag var hos Amanda i Dallas och hälsade på! Jag saknar ihjäl mig efter dig hjärtat men tänk att vi snart kommer ses igen, ofattbart! Imon kommer min prins hem ifrån London också, jag har saknat våra skypedater!




Kommentarer
Postat av: S

Iam back! ;)))), har okså saknat våra skypedates!, hörs snart älskade!

2010-04-10 @ 18:38:19
Postat av: Nikki

Hej fridus! Det var längesen men du verkar ha det gott där borta! :) tänkte jag skulle hitta den klänningen nu när jag ska till new york, då ska jag verkligen göra det nu när den är så fin i verkligheten också :) tack.

Ha det bra kram kram

2010-04-10 @ 18:43:03
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Tutti

ÄR SÅ FRUUUKTANSVÄRT GLAAAAAAAAAD! Men vi ses ju faktiskt redan den 6e ;)

Saknar dig min bästa vän <3

2010-04-10 @ 19:56:15
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback