Booty camp och hottub

Nu är jag äntligen feberfri igen. Och att jag ens använder mig av ordet äntligen är patetiskt. Att vara sjukf i 3 dagar är absolut inte vanligt för mig och jag antar det är därför jag tycker det känns som en evighet men jag är ju bara för löjlig. Människor är sjuka i flera veckor, månader, ja år och jag tycker några dagar är för mycket. Hur som helst hade jag en toppenkväll igår. Jag, Sara och Amy körde ett pass jag aldrig testat på gymmet- Booty Camp. Jättekul och svettigt så dit blir det nog en återkomst. Sedan åkte vi hem till Linnea och badade i hennes hottub. Tjejsnack och planering inför framtiden- det kallar jag ett bra avslut på kvällen.

Idag är fjärde dagen i rad som jag är hemma med Maggan. Nu blir det lite Dumbo, sötnosen passar på att kolla på film när hon är sjuk då hon i vanliga fall inte får kolla på film. Det kanske är därför hon aldrig blir frisk, för att hon vill ha movietime hela veckan.. Jag förvånas varje dag hur en liten 4-åring som hon kan vara så jäkla clever...

Hoppas att allt är toppen med er därhemma. Hörde rykten om att många av er grillade igår.. Är det såå fint väder?


En liten ledtråd vad jag hoppas på att få göra på lördag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ah, ska ni till great america?

2010-04-15 @ 22:32:51
Postat av: malin - blivande au pair

vi ha super väder :D 17 grader och strålande sol igår, idag är det dock bara 14, (:

2010-04-16 @ 13:11:08
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Ciaraaaaaaaaa

Sverige... Jag blir välkomnad tillbaka med pompa och ståt i form av snöoväder till helgen. Känns lite mysko i kroppen fortfarande, men dricker ett jävligt gott glas vin nu och känner att jag kommer somna gott. Imorgon jobbar jag och jag lär få sätta på mig termobraller och min gamla fjällräven.



Vi ses den 15 - 29 juni om gud vill mig väl.



Kärlek till er alla osv.

2010-04-16 @ 18:29:25
URL: http://klaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback