Stockholm och mera avsked

Godmorgon godmorgon!

Ni har inte hört något ifrån mig på ett tag och det beror på att jag har spenderat några underbara dagar uppe i Stockholm. Har hunnit med två biobesök. På lördagen var jag, älskling, hans kusin och mamma på Prinsessa. Jag tyckte den var hur bra som helst, en sån där film man sitter kvar någon minut när eftertexterna rullat klart. Sen på söndagskvällen var jag och "svärmor" och såg Ugly truth- rolig men himla onödig film att se på bio är mitt betyg. Sen har det hunnits med en del strosande på stan (trots att jag har bestämt mig för minimal shopping, mina resväskor på 2*23 kg kommer nog vara fullproppade ändå) och ett besök på den Amerikanske Ambasaden för visum. Hade räknat med en väntetid på 3 timmar men när jag gick därifrån 45 min senare var jag mer än glad. Sen var jag förbi Cultural Cares kontor för att lämna och få lite papper och få lite tips av några trevliga tjejer :) Helgen har bjudit på ännu mer avsked eftersom jag inte kommer att komma till Stockholm inom de närmsta 13 månaderna men jag antar att det bara är att vänja sig vid mer avsked och tårar. 3 veckor kvar!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack , va gullig du är :) Jag har bestämt mig för att genomföra min ansökan och om det är en bra familj som hör av sig till mig så åker jag! Det svåraste är ju att man har pojkvän, men är man rätt för varandra så håller man ihop! Vart är det du ska åka? Jag är livrädd för allt det här, men jag tror man blir en starkare och bättre människa om man vågar satsa : )

2009-09-15 @ 12:16:24
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback