Stockholm baby!

Nyss hemkommen från gym, läkarbesök och en powerwalk med Angiehjärtat med glass-stopp på Max. Väl hemma låg glada nyheter i brevlådan- min tid och papper till ambassaden i Stockholm. 14 september, 9.00. Vid närmare eftertanke inser jag att det bara är 5 dagar kvar så nu blir det snabba ryck. Är det någon som vet ungefär hur lång tid besöket på ambassaden tar? Jag och hjärtat mitt åker upp till hans familj på lördagen men hemresan är svårare att boka eftersom jag inte har en aning om hur pass sega dom är på ambassaden.




Hittade helfina bilder på mig och syster sen kroatien. Ja, vi försökte få busken att se ut som hår- med varierade resultat. Åh vad jag saknar sommar och sol!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jag ska också till ambasaaden nu den 14 fast kl 10 :) vad jag har hört så går de rätt snabbt :) Vi kanske ses! Kram

2009-09-09 @ 11:44:03
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Jag ska också till ambassaden den 14 :) fast klockan 10.. vad jag har hört så går de rätt snabbt där, vi kanske ses :) Kram

2009-09-09 @ 11:45:23
URL: http://linaindenver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback