Redan fredag

Ja, dagarna får så ruskigt snabbt. Trots att jag är arbetslös( eller har ju egentligen två jobb men dom sista veckorna nu innan jag åker har jag valt att inte jobba) så bara susar dagarna förbi. Idag tränade jag och min sötnos Elli på Friskis och nu har vi precis varit och lunchat på Mackmakeriet.

Gårdagen blev verkligen totalt upp och ned vänd. Istället för alla planer jag hade blev det stanrunda med Nathalie, Dator&adapter jakt med pappsen och sen middagslagning med hela familjen. Städningen uteblev och det får jag sota för nu. Nu ska här rensas! Jag ska inte tillåta mig att spara något som jag inte kommer att vilja ha när jag kommer hem. Jag vet en lillasyster som kommer bli glad i alla fall...

Ikväll blir det träff med gamla klasskamrater. Längtar!


Gänget på Ayiaaaaa! Saknar

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj bara en väska med 23 kg, tur att de inte hade ändrat till det :P men jag ska försöka att bara ha en väska + handbagage:)



ja bara 16 dagar kvar. det börjar närma sig :D:D

2009-09-18 @ 14:01:04
URL: http://anderssonninni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar; Åh tack :) Yes, jönköping eller snarare lite utanför. Vad kul för dig! Lycka till på resan och allt :D Ska hålla koll på dig om det blir så att jag kommer till San Francisco, alltid skönt att träffa en från kära jkpg där borta isf ju :D

2009-09-18 @ 15:53:43
URL: http://rebeccalindahlsblogg.se
Postat av: Alexandra

när åker du sötnos? ;D

2009-09-19 @ 23:25:46
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback