Nu ska här donas!

Godmorgon!

Efter lite jobb igår spenderades kvällen tillsammans med mina äldsta vänner. Vi satt på Tuttis altan hela kvällen, spelade spel, åt chocklad och hade det mysigt. Gud vad jag kommer att sakna stunder som dom!

Idag är en hurtig dag känner jag på mig. Just nu sitter vi och letar flygbiljetter till S runt Nyår :) Julmusik spelas på Spotify och nu ska här snart storstädas, sen blir det ner på stan för att beställa presenter till min värdfamilj, en sväng till friskis och sen myskväll med min prins. Förresten, igår införskaffades två resväskor. På Accent har dem nu 25% på en valfri vara om man blir medlem. Men eftersom dom va såå snälla fick jag 25 % på allt jag köpte ( 2 väskor, 2 TCA lås och spännrämmar). Dessutom var det Samsonite väskor som egentligen inte skulle gå på rabatten! Så ett tips till aupairer som läser här, köp era väskor på Accent! Dock sa min kära vän Elli att alla flygbolag som flyger till Usa har för att spara pengar dragit in på maxvikten=Att det nu är EN 23 kg väska som gäller? Någon mer som har hört om detta?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Storstäda??? Det blir spännande att komma hem. Mammis <3<3<3

2009-09-17 @ 12:30:07
Postat av: Pernilla

Tack, vilket bra tips, tänkte också gå på jakt efter en väska snart:) Vet du hur länge det gällde?? Är det max 158 cm som gäller va?? Vet inte hur det är med 2x23..jobbigt om de ändrat:/ Lycka till, kraam

2009-09-17 @ 13:20:48
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag pratade med STS för någon dag sedan och hon som jag pratade med sa att man kunde ha 2x23 kg till USA, men ska man sen åka inrikes flyg vidare till familjen så får man bara ha en väska på 23 kg, annars får man betala övervikt, så jag kommer bara ha med mig en väska.

2009-09-19 @ 14:07:24
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback