Monday

Bättre uppdatering kan tyckas men just nu rullar dagarna på så snabbt (ja, alldeles för snabbt), att man inte riktigt hinner med allt.

Långhelgen i Vetlanda var verkligen lyckad. Började med en DM-vinst mot Eksjö och sedan blev jag upphämtad av mommo&moffa för att bo hos dom i några dagar. Fredagen spenderades med 11-kaffe,eftermiddagskaffe och kvällsfika ;) Därimellan hanns det med lite assisterande i trädgården, löprunda m.m. Kvällen slutade med att jag, morfor och morfar kollade på Brokeback Mountain. Eller tja, i mitten av filmen pallade inte gamlingarna trycket längre när det blev lite väl mycket bögpussar.. :) På lördagen kom älsklingen och resten av familjen ner för att ha kräftskiva ute i farmors mysiga stuga på kvällen. På söndagen blev det en massa avsked och en och annan tår fälldes. Det är först nu som man verkligen verkligen börjar förstå att man inte ska träffas på ett helt år...

Dagen idag har spenderats på stan med sis, en massa aupairfixande, flera timmar på Johans med syster och pojkvän och alldeles för många timmar på Friskis. Efter att jag har kollat fel på min och mammas träningstid, fördriver jag tiden med att springa upp till elmia en sväng och vända. När jag kommer tillbaka ännu en gång till Friskis visar det sig att jag kollat fel ytterligare en gång och passet börjar först om 45 min= Hej gymmet! Så äntligen slår klockan halv 8 och stationspasset som vi planerat på börjar. Herre jisses, skaffa glasögon kanske? ;)
Nu ska jag bege mig till min prins och sova! Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback