Fixardag

Godmorgon godmorgon!

Sitter och lyssnar på min favvo Gavin och läser/svarar på mail. Har  fått ett väldans gulligt mail från min värdmamma. Hon undrar vad hon ska köpa för mat så det finns "hemma" när jag kommer- knäckebröd och keso? Finns det? :) Sen skrev hon också att hon hade börjat göra iordning mitt rum och undrade vad jag ville ha för färger. Helt ärligt så spelar det ingen roll om hon målar det i spygrönt och brandgult, jag är så glad att få komma till dom ändå! ( fast vitt och ljusrosa vore ju faktiskt inte helt fel ändå ;) ).

Dagens planer ser ut som följer: Gymmet ett sväng innan jag ska möta upp mamma för en lunch. Sedan ska vi fixa massa saker på stan till Usa- bankkonton, visumkort m.m. Sen väntar äckeldonken 16-22. Tacka gud att det är ett utav mina sista pass där. För att tillägga jobbar min kära vän Elli 58 timmar på Donken denna vecka. Det kallar jag bra jobbat gumman!



Me and mum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta vi är! Tack för en mysig dag.<3 <3 Mammis

2009-09-10 @ 16:39:05
Postat av: Cecilia

Haha, det är mycket riktigt! Kollade helt fel. Planet är framme 09:15 och nästa flyg går 10:35 till New York. Samma plan :D

2009-09-12 @ 20:05:24
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback