09-09-09

Vaknade upp med ett leende på läpparna efter en väldans mysig kväll med min älskling. Efter lite jobb bar det av mot Jensens för middag och sedan vidare till bio för att se Inglorious basterds. Helt okej film, med den får inga 4 av 5 toasters av mig inte haha.

Idag har jag ägnat näst intill hela dagen åt att fixa med mitt Usa-visum och ett antal samtal&mail till stockholmskontoret. Det tar bra mycket längre tid än vad man tror de där visumet alltså. Jag har också fått mina flygbiljetter idag, kommer mellanlanda i Frankfurt för att sedan åka vidare till New York. Efter 4 dagar i NY bär det av mot Cinncinati för att där byta plan mot San Francisco! Nu ska jag skriva klart ett brev till tjejerna jag ska ta hand om och sen blir det träning med mina rosa brudar för hela slanten :)!

Ha en toppenkväll!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag åker också den femte oktober, har inte fått flygbiljetten än men hoppas att jag har samma som dig och massa andra som jag sätt åker femte :) såg att du skulle mellan landa i Cincinnati, jag ska bo där så kanske att vi till och med åker på samma plan hela vägen :) ha de bra:) Kram Amanda

2009-09-14 @ 13:14:44
URL: http://amandajohanssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback