Viola

Inte nog med att det är min farmors födelsedag idag, så är det också min namnsdag! Detta firades med att besöka ett fitness center/gym imorse tillsammans med Lisa. Det är en tysk tjej som har varit här i en månad :) Har fått fri träning där i en vecka nu och tror att det är där jag kommer att bli medlem. Efter träningen svängde jag förbi lilltjejens skola och var med på hennes sagostund. Eftermiddagen har spendetats med lek och bus, som dom flesta andra eftermiddagar med andra ord. Ikväll väntar middag med värdfamiljen, kostymletning med Sara inför helgens bravader och aupairfika.

i brist på massa bilder tänkte jag bjuda på ett litet filmklipp, några dagar gammalt, med en förkyld mig och en virrig Sara. Jag tror att det visar tydligt att två personer har umgåtts alldeles för mycket det senaste.. Ni får får också se  minilite av Cheesecake factory som redan är en favvis.



Vet inte varför det har kapats på hälften men håll till godo :)

Kommentarer
Postat av: Pappis

Glömde säja Grattis på namnsdagen!

2009-10-30 @ 18:54:43
Postat av: malin

fan vad jag saknar dig pussar

2009-11-06 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback