Morgonens konstaterande

Konstaterande nr 1: Att jag hade en jättemysig kväll igår med Sara. Med min ögoninflammation och hennes migrän tyckte vi att vi var värda att kureras lite och åkte och hyrde Table for three- en dollar på Safeway. Men tråkigt nog var den inte ens värd en endaste dollar för den var riktigt dålig.

Nr 2: Att BJ är alldels alldeles för billigt här. 3.25 dollar, vilket motsvarar ungefär 24 svenska kronor. Här kommer vi att bli tjocka :/

Nr 3: Att jag verkligen måste börja röra på påkarna för snart ska jag möta upp Sara för att bege oss mot Stanford mall eftersom det inte blev något av det igår.

Hoppas att ni har haft en bra helg!


På au pair skolan- Elin, Stina, Ninni, Sara&Jag

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag saknar dig så sjuuuukt mycket <33

2009-10-19 @ 22:22:40
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback