Godmorgon sverige!

Just nu kan jag vara den sämsta bloggaren- lovar massa bilder men blev det så? Nej.
Nu sitter jag här nyvaken och precis skypat med hela min familj hemma på "28:an", usch det är jobbigt att se att ni alla sitter hemma tillsammans medan jag sitter på andra sidan jordklotet utan er.. Igårkväll (er morgon) fick jag äntligen också skypa med min älskling också. Vi satt och pratade i 2 timmar och tiden bara försvann! Så skönt att få höra din röst älskling :)

Och tack för alla mail ni skickar mig! Jag blir så otroligt glad av varje litet ord. Jag försöker att svara så fort det går men nu dom här första dagarna är ganska så hektiska så¨jag hoppas att ni förlåter mig innan jag kommer in i rutinerna här borta. Ikväll ska jag på middag om jag har fattat det rätt. Dagen går nog bara åt till lek och bus, inte mig emot! :)

Hoppas att ni får en skön söndagskväll! Mamma &pappa, snart är det dax att slå sig ner i soffan med söndagsfilmen va? haha


New York från bussen. En ofattbar stad! Dit ska jag definitivt igen!
New York, en helt ofattbar stad. Dit ska jag defintivt igen!


NU- mot duschen




Kommentarer
Postat av: Emmie

Va avundsjuk man blir när man spanar in på din blogg nu :) Hoppas du har det bra!? Kraam

2009-10-11 @ 18:20:16
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är så glad för din skull att det har gått så bra hitills. Hoppas det fortsätter så :)

2009-10-11 @ 20:27:09
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Tutti

Frida, är det fruktis jag ser där vid handfatet? vet du inte att det skadar håret ??! ;) Saaaaaknar det så sjuukt mycket bästis <3

2009-10-13 @ 18:52:57
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Pappis

Grymt vad du verkar ha det bra!

2009-10-13 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback