Days of my life

Idag har jag haft världens besöksrekord och det ska firas! - Med ett bildinlägg med lite av vad jag har sysslat med under de senaste dagarna.Själv undviker jag kort så mycket som det går tills mina ögon ser mänskliga ut igen men det finns andra som mer än gärna ställer upp framför kameran.

Jag och minstingen har varit och busat i parken. Lägg märke till hennes nya favviströja- Pippi Långstrump tunikan som jag gav henne i present.

Någon tycker om milkshake!

Jag och fina Sara var ute och powerwalkade. Efter mycket velande avslutade vi med att dela på en glass. Vi kör på metoden att om vi äter mycket av det i början  så kommer vi tröttna snart. Vad tror ni om det? ;)

Jag och Margaret hade picnic på bordet idag.. Picnicfilten gjorde stor nytta...



Här har ni en himla sned bild på mitt hus plus en liten skymt av "min" bil. Den känner jag mig som en riktig desperat hemmafru i, jag trivs.


Har nyss kommit hem från en kväll med svenska Jessica som jag träffade på skolan i NY. Mycket mys. Vi åt på Cheesecake factory (där jag förövrigt tog en asgod sallad som skulle räcka till tre pers- jag fick med mig en doggybag så ytterligare en realitycheck att man är i Usa), strosade omrking, hittade en himla kul Halloweenbutik och avslutade kvällen med en kopp på Starbucks.

En ObamaJessica och en alldeles-för-mycket-botox-Frida.

Nu är mina ögon suddigare en en gammling på hemmets så det är nog dags att lägga ner den här verksamheten för dagen. Imon hoppas jag att jag vaknar upp med en ögoninflammation mindre.
Har jag sagt hur mycket jag saknar er?




Kommentarer
Postat av: Stefan

Vi saknar ju dig okså!

2009-10-22 @ 17:59:55
Postat av: Anonym

tack sjalv, va super mysigt.. Korningen gick bara bra :D ses i kvall

2009-10-22 @ 20:30:14
Postat av: Victoria

vilken liten söting du tar hand om :)

2009-10-26 @ 05:42:05
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback