Födelsedagar och Palo Alto

Godkväller, godmorgon för mig!

Nu har precis tjejerna åkt iväg med mamman till skolan och jag sitter här och förbereder eftermiddagens aktivitet- kakbak. Det är lite trickigt att översätta alla mått, ingredienser och bakredskap med det ska nog gå vägen :):

Gårdagen så jobbade jag först till 6 innan det var dags för födelsedagsmiddag för lilltjejen. Efter en jättemysig middag med världens mest typsika amerikanska tårta (ni vet med massa massa frosting och dekorationer), hämtade söta Mikaela upp mig och vi åkte till Palo Alto. Det var min första gång där och det var verkligen hur mysigt som helst. Vi strosade mest omrking, hann med ett cafebesök och sen vidare till Safeway för att köpa födelsedagsblommor till min värdmamma- yes det är mycket födelsedagar på gång nu. Tack Mikaela för en toppenkväll!

Nu ska jag ut på en liten springrunda innan jag ska iväg och hämta lilltjejen. Ikväll ska jag förhoppningsvis iväg på aupair fikat som är varje torsdag och förhoppningsvis blir det ett morgonrocksinköp på Target efteråt :).

Saknar er...








Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa men sa kul, da ses vi dar vannen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback