En dag i San Francisco

Hej mina fina vänner!

Min tredje dag här i Menlo Park börjar nu lida mot sitt slut, och jag är slut jag med! Idag åkte jag, min värdmamma och flickorna in till San Francisco som ligger ungefär 25-30 min ifrån Menlo Park, ( iallafall i min värdmammas hastighet). Vi har åkt den berömda spårvagnen, ätit på världensmysigaste kina resturang där dom rullade runt med maten på små bord så man själv fick plocka vad man ville ha. Vi hann också med ett besök på det lite småberömda zoo:et där vi ägnade några timmar åt att klappa djur och kratta getskit :P. Sen åkte vi mest runt i bilen i alla branta backarna och tog snabbkikar på Golden Gatebron och Alcatraz. När vi kom hem efter en heldag blev det 10 minuters vila innan vi åkte vidare till barnens mormor(som för övrigt är hur snäll som helst) och åt middag med en hel del annat folk från deras släkt.

Äckelankor och två söta tjejers bakifrån ( har ännu inte frågat om lov att lägga ut bilder men den här känns kanske oskyldig faktiskt tillsvidare)

Miss you all



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback