Det kom ett brev på posten..

och ni anar inte hur glad jag blev när min värdmamma kom med ett stort grönt kuvert till mig! Jag undrar för en sekund vad detta nu kan vara och ser då vem avsändren är: Min underbara och mycket saknade Julia!

Åh, du anar inte hur överraskad och glad jag blev hjärtat! I paketet låg ett långt handskrivet brev med otroligt mycket värmande ord och dessutom hade hon skickat med 4 godispåsar med djungelvrål, bubblizzar,zoo och fruxo! Tack tack tack tack tack! Håll utkik i brevlådan inom det närmsta Juliehjärtat, du får dock inget godis för godiset här är inget att hänga i julgranen...Och jag måste ju bara säga hur söt du är Julie när du skriver att du inte riktigt fattat om jag bor i San Francisco eller Californien. För er som inte fattar det roliga- Californien är ju för tusan en delstat. SF en stad haha.

Tack igen Julie, du är bäst!



En överlycklig och överraskad jag!


Hittade en tjusig bild på Julie från världens bästa kväll förra året!
Tack igen hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blev så glad när jag läste detta att jag fick tårar i ögonen!!!

och ska jag vara ärlig så trodde jag att californien var en ort och inte stat ;o haha.

Jag längtar efter ett låååååångt brev från dig :)

p.s. glömde fråga i brevet om du vill bli min brevvän, haha. d.s

2009-10-23 @ 13:36:53
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Hagström

Ni är fina! Var rädda om varandra!

2009-10-23 @ 22:16:07
Postat av: Evelina

Hej! :)

Nu har jag äntligen fått ett ja från familjen i Palo Alto! Så jag kommer dit den 8:e januari. Det vore kul att ses då någon gång! :)



Kram

2009-10-24 @ 22:03:29
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej, jag hoppas allting är bra med din familj och livet där borta på västkusten!

Kram

2009-10-25 @ 14:53:13
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback