Dag 3

Godkvaller (klockan ar 9 har och ar ni duktiga sa borde ni ligga och sova nu) !

Dag tre har pa skolan och mitt internet funkar fortfarande inte... Alla andras gor det men jaja. Idag har vi gjort en massa arts and crafts och jag och sara ( som kommer bo 6 min ifran mig :) ) gjorde en himla fin midsommar stang. Sen har vi agnat ytterligare nagra timmar pa att banka in i vara huvud "Never shake a baby". Det ar helt sjukt vad det tjatas om detta. Resten av dagen har spenderats med grupparbeten och forelasning av varldens roligaste och sotaste polis. Det mesta man lar sig har ar sa sjalvklara grejer att det kanns ratt meningslost i sina stunder men da ar det skont att vi ar ett sa himla harligt gang som umgas har! Imon ska vi in till NY city och aka pa guidad tur som min sota vardfamilj redan betalat for mig. Tank om vi far tid till lite shopping!

Hur har ni det dar hemma? Jag vill veta allt!





Kommentarer
Postat av: S

Va shopping!!!!, ingick det i resebeskrivningen ;) ^^

2009-10-08 @ 19:53:25
Postat av: Anonym

Nu längtar vi efter en uppdatering! Mammis

2009-10-10 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback