Min mamma är för söt hon

Det kom ett mail från mammsi:

"Bra fart i USA:s detaljhandel

Uppdaterad 2009-11-16 16:09

Detaljhandelns försäljning i USA steg med 1,4 procent i oktober, jämfört med månaden före.

Fuffan du få hålla igen lite på shoppingen!

PUSS M "


Jag har ju tidigare klagat på att det har varit dåligt på shoppingfronten men nu börjar jag komma igång. Igårkväll var jag och Mickis på Marshall, ett ställe som ser ut som Rusta eller Överskottsbolaget eller något liknande men letar man riktigt noga kan man hitta många godbitar. Jag fick med mig en Ralph Lauren kofta hem i alla fall och blev kär i en lång kavaj, även den från Ralphiee ;) som jag nog bara måste köpa på fredag. Sedan for vi och mötte upp Tess för att äta Frozen Youghurt på vårt favvisställe.

Har precis skypat med systra mi också! Hon var lika söt som vanligt! Saknar ihjäl mig efter dig men det vet du redan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vilka snälla bilder du lagt ut!;) Älskar dig syster<3

2009-11-18 @ 18:25:03
Postat av: Amanda

hahah, tänkte väl att du inte själv hade valt att ha blå text. I så fall hade jag nog undrat vad dom gjort med den rosa Fridan som är min bästis <3

2009-11-18 @ 19:20:38
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: mickis

oj vad lik ni är varann!

2009-11-19 @ 18:46:22
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback