Till min äldsta vän!

Eftersom jag nu insett att ett himla viktigt inlägg aldrig pupblicerades för några veckor sedan kommer här ett mycket försenat sådant.
Så låtsas som att detta är skrivet för dagen ;)

Många är det som säger att dom har världens bästa vänner, men jag har verkligen dom allra bästa! Blev så himla glad när min värdmamma kom in med ett vitt paket med postenloggan på, den svenska postenloggan såklart. Och jag såg direkt vem det varifrån! Min allra äldsta vän Malin. Jag har känt min älskade Mallan ändå sedan jag föddes. När jag pratar om min barndom kan jag lika gärna prata om vår barndom, för vi har delat allt från skola&dagis till fritidsaktiviteter, resor,midsommrar och nyårsaftonar. Åhh du anar inte vad glad jag blev hjärtat! Tack tack tack tack tack! Jag saknar dig något otroligt.

Brev, karamellkungengodis och chocklad, du känner mig allt för väl min vän!

Bjuder på två bilder på mig&Malin ifrån i vintras när vi och 70 andra studenter var i Saalbach i Österrike och hade världens roligaste skidvecka!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: malin

naw naw vad söt du är och jeppp helt rätt med våran barndom!!! massa massa pussar lillan

2009-11-30 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback