Så var det den där helguppdateringen...

Nu sitter jag här iklädd mitt nya fynd, en juicy couture mjukisdress för 200 riksdaler, och helgen är över för denna gång. Och det har varit en riktigt lyckad helg, som alla andra.
Fredagagskvällen med stort F började med en mysig middag med 7 andra ladies på Cheesecake factory.  Och sen åkte vi iväg på något som jag har räknat ner till i 200 dagar för att vara exakt, Neeeeew Mooon! Och jag kan inte annat än säga som alla andra, se den! Trots lite halvmesiga scener ibland, (ja, jag vill inte säga för mycket till er som inte redan har sett den men till exempel när Jacob och hans vargbuddies visar sig för första gången) Åh jag får nästan rysningar när jag tänker på hur bra Twlightserien är. Fast jag tror nog att ni som har läst böckerna kan hålla med mig om att böckerna är så mycket bättre än filmerna?

Lördagsmorgonen kunde börjat bättre. Jag och Andrea försov oss men upptäckte rätt snabbt att det inte var någon fara då även Sara hade försovit sig haha. Några timmar senare än planerat styrde vi kosan mot Great Mall. Efter shopping och världens bästa lunch på nya favvis stället Fresh Choice, som jag tjatar om detta stället för men det är verkligen toppen, styrde vi kosan hem igen mot Menlo Park. Där väntade en snabbfixning innan jag & Sara var på väg till tåget. Självklart har jag kollat fel på tiden och vi får sitta och frysa häckarna av oss i 45 min innan tågrt dyker upp. För ja, även i "Sunny california" har det nu börjat bli ruskigt kallt. Hur som helst så spenderades kvällen på en hemmafest med trevligt sällskap och massa nya ansikten. Det gillar vi!

Vänner på Cheesecake factory

Andrea,Tess och Saris

En snodd bild från Tess på Mickis, Mickis och me. Båda råkar heter Mikaela Elisabeth, jisses alltså!

Tro nu inte att jag är riktigt så desperat som personen som har gjort detta kollaget men dom är allt bra snygga tillsammans alltså. 

Två inte så morgonpigga på Great Mall!


Till dig älskling!

Sötnosar på party

En jag och en Linnea

Yamfu från Stockholm och Sara från Norrland  ;)


Tess, Elin & Linda var också där :)

Och min fina Mickis med!

Måndagen imon känns tung. Mikaela som förutom Sara var min första vän här och som har blivit en av de absolut närmsta lämnar Menlo Park för nya äventyr. Det är jobbigt, himla jobbigt faktiskt men du gör helt rätt. Men jag kommer att sakna dig något otroligt!

Hoppas att ni får en bra start på veckan vänner! Här på andra sidan jorden blir det en vecka fylld med festligheter och Thanks giving!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback