Pannkaksparty och gräddkrig

Gud vad jag älskar FF! Och här snackar vi inte bara föräldrarfritt utan familjefritt! Hela huset för mig själv ända fram till söndag eftermiddag! Min långhelg infirades igår med Emily på ett BODYATTACK pass (ja det fanns visst en anledning till att passet hade stora bokstäver i pass-guiden, såå kul men himla jobbigt). Sen blev det raka vägen hem där pannkaksparty med Sara,Mickis gånger två och Tess väntade. 5 tjockismagar,massa fula kort och lite gräddsprutning senare somnade jag och Mickis nr1 i min säng. Klockan var idag ställd på 10 (alldeles för sent enligt mig men någon annan misstyckte visst inte) men vid 9 och jag var alldeles för rastlös för att ligga kvar tänkte jag åka iväg och överraska Mickis med veggiebagels och te. Tyvärr vaknar hon precis när jag kliver ur sängen och där försvann den överraskningsfrukosten. Men dom var lika goda för det!
Eftersom vi båda var lediga idag var vi redo för lite fredagsäventyr och fick även sällskap av Mickis supergulliga kompis Linda. Vi åkte mot Great Mall som är ett superstort shoppingcenter med outletsbutiker mixat med vanliga butiker. Det läär inte vara sista gången jag sätter min fot där! Mina shoppingkassar kunde dock varit bra mycket tyngre om vi hade haft mer tid. En väska från Marshall, gigantisk koftsjal och klänning från H&M och en skjortklänning från Polo Ralph Lauren fick jag med mig hem iallafall. Då vill jag säga att vi ända spenderade mer än 5 timmar där borträknat ett matstopp på världens bufféställe. Stor salladsbuffe, tacobuffe, soppbuffe,efterrättsbuffe m.m. Allt för 8 dollar (ca 64:-).

Nu sitter jag och inväntar att några flickor ska komma hit och plocka upp mig innan vi möter upp Evelina och hennes vänner för att gå på preimären av 2012, visst har den premiär hemma idag också (eller igår för er)?


Pannkaksgänget minus en Mickis. Lägg märke till att vi har gått in i dimman av allt pannkaksos. Och ja, mamma vi använda ALLA fläktarna. Men de amerkanska fläktarna verkar inte vara mycket att hänga i granen :P
Imon kommer en liten bildspecial med helgens höjdpunkter!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Så du är säker på att fläkten var ON :)

PUSS

2009-11-15 @ 16:46:07
Postat av: Jesper Gustafsson

2012 hade premiär i fredags:) jag gick själv på den haha. riktigt coola effekter men i samma stuk som day after tomorrow (samma regissör)

2009-11-15 @ 16:52:17
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Hejhej, mitt namn är Emilia och i januari beger även jag mig till USA. 4 Januari åker jag till Au pair skolan sen vidare till Los altos, När dag va? :). Trivs du bra?



Ha det bäst! Emilia

2009-11-16 @ 12:54:36
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

nära dig**



Inte när dag.. hehe

2009-11-16 @ 12:55:14
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback