Teamparty

Hej vänner!

Lagfesten igår var mycket lyckad! Kvällen började med att Camie kom hit och vi tog min racerbil upp till Carros stuga. Hon bor i den där lilla stugan ni vet som man åker förbi när man åker till axamo och alltid undrar vem i helsike bor i den pluttestugan. I själva verket är den riktigt stor och sjuukt mysigt inred. Vi började kvällen med hämtmat från Pallas och framtidsplanering. Jag och mia ägnade oss mest åt aupairsnack! :) Frammåt 11 kom taxisarna och hämtade oss för färd ner till Sliver. Himla underhållande att vi (ett gäng på 18-38 åringar) lyckades komma in överhuvudtaget. Frammåt 2 tiden var vi färdigdansade och min prins kom med cykeltaxin.

Idag har jag ägnat mig åt plugg plugg plugg. Jag har också hunnit med en löprunda och sen har jag avslutat dammråttornas party på mitt rum som har pågått katastrofalt länge. Usch äckelpäckel! Men prioteringarna ligger väll inte på städning för tillfället. Eller det har de väll aldrig gjort i och för sig ;)
Nu tillbaks till plugget. Hoppas att ni får en roligare kväll än jag! ♥


Bild från förra vårens lagfest för kameran ville inte sammarbeta igår!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, då gick allting väldigt fort för dig då! Hoppas det kan gå så fort för mig också då:). Det har inte hänt så mycket för mig än så länge, men jag väntar med spänning på ett mejl med en matchning:). Jag vill också åka i september. Har som preliminärdatum 28/9 så får se om jag kommer iväg då! :)

Har du blivit matchad med en familj än då?

Kram

2009-05-11 @ 15:49:25
URL: http://Birken.devote.se
Postat av: Pernilla

Svar: Haha, då va de du :) Anita är såå söt, hon är verkligen en go liten tant, en fräsch sådan..haha! Hon visade mig din studentklänning, skit snygg tror ja den blir :) Våra klänningar var faktiskt lite lika som Anita sa! Du går inte i Lina Gustafssons klass eller? ha de bra!

2009-05-11 @ 21:34:45
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback