Pluggfredag

Jag syster och pojkvän spenderar en fredagskväll tillsammans. Jag har lagat mat till de båda och det blev faktiskt gott! Nu sitter vi och pluggar allisammans. Gud så gemytligt :) Att plugga på en fredag är egentligen inte ok men jag tröstar mig med att nästa vecka kan bli livets vecka. Bal och Ayia napa!

Jag måste bara få skryta lite här med. Innan vi fick reda på våra betyg idag på bilden sa jag att om jag skulle få ett högt betyg skulle de vara fruktansvärt orätt och jag skulle nästan frivilligt kunna gå och klaga. Så får jag ett MVG och alla som känner mig vet att jag är sämre än ett dagisbarn på att måla. Det är sant! Jag har ångrat mig.. jag tänker inte klaga men vart sjutton är samhället på väg egentligen? Jag är glad i alla fall ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihihi dem kunskaperna såg vi inte på gamla goa Biggan tiderna :D

<3333333333

2009-05-16 @ 09:29:40
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback