Jehovas vittnen är inte livet

Nyss hemkommen från min, nathalies och nina intervju med Jehovas vittnen. Kan inte rå för det men fy sjutton va mycket gojja dom snackar! Passa er allihopa för domens dag är nära nu och många som inte är ett Jehovas vittne kommer att utplånas! Här kan vi snacka om lev din dag som om det vore din sista. Skulle jag leva varje dag som om det vore min sista skulle ni få se en rullande Frida snart,  för då skulle jag äta B&J varje dag!

Ska ägna mig åt massa plugg nu, svara på lite bloggkommentarer som jag inte hunnit med och sen ska jag ut på en löprunda runt Munkis! Ha en fin kväll! Och nv3a... ni taggar väll för torsdag hoppas ja? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback