Äckelknott och Asos

Nyss hemkommen från en inte så härlig springrunda runt Munkan. I mitt svalg ligger nu minst 10 smågnott, ett STORT äckligt djur och säkert massa annat äckel med. Usch det var gräsligt mycket i luften idag. Men min far tyckte det var bra .. jag citerar "det är skitbra näring" Jo tack!

Dagen har bestått av ett sista prov för Björn Tiger! Värt att firas. Lite mer skola och sen stan med älskling och sedan a6 med syster yster. En parfym och ett underklädesset rikare. Idag införskaffades även studenbiljetten med det omtalade priset a lá 160 kr. När jag kom hem fanns även ett efterlängtat svart stort paket från asos. Allt satt perfekt.. som vanligt därifrån! :)

Jag kan inte riktigt fatta att på onsdag händer det som jag har längtat så mycket efter i alla dess år. Det är underbart! ♥



Möter ni mig runt Munkan, bli inte rädda!
För nästa gång kommer den här ingå i min outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback