Lalala

Traditionella helgupdaten kommer här lastad. Fredagskvällen bjöf på maskerad hos Mallan. Jag var ballerina och syster var en snygg indian. Malins umgängeskrets är minst sagt speciell men kvällen var kul :). Gårdagen spenderades först på Donken. Började med en härlig städrunda  2 timmar utomhus och sen många fler timmar än så i kassan. Och jag skällde ut min skiftledare! Personen i fråga vad om ursäkt= 1-0 till Frida! Yes! På kvällen  var jag, familjen, Stef och David och såg Män som hatar kvinnor. Sjukligt bra och ganska så jätteobehaglig. Jag ger den 4.5 popcorn av 5 möjliga.

Idag har varit en söndag att tycka om. Vaknade upp där jag tycker mest om att vakna, spenderade en mysig morgon med den bästa, sen lite plugg och därefter pump-pass och lite gym på Friskis med Elin. Helgen har varit kalas helt enkelt. Nu ska jag plugga vidare och tagga för Lundresan imorgon med mina naturnördar.

Förresten, mitt läsarantal under de senaste veckorna har verkligen skjutit i höjden. Kul kul!♥  
                   Sötsyster& en liten del av min balletkjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback