Not a sunny sunday

Denna söndag började med uppvakning hos älsklingen min med en alldeles för stor diskhög sen gårdagen som spenderades med Calle&Rebecca. Vi bakade amerikanska pannkakor ( nya lördagsmiddagen?) med alldeles för många tillbehör. Mumsi! När vi ändå var i farten tjockade vi lite mer med godis framför Robinsson. Efter Amazing race är Robinsson det programmet jag helst skulle vara med i. Men äta småkryp veti sjutton ändå... Sen spelade vi Monopol i 5 timmar?! och humornivån var inte den högsta haha. Mycket lyckad kväll!

Har nyss kommit hem från en mysig morgonpromenad med Mallan ♥ Nu ska jag plugga som en grisekno för sen kommer kusinerna och ikväll ska jag och Tutti på Aupair träff med massa andra blivande & tidigare aupairer. :) Gjorde förövrigt Facebooks "Where should you be living test" och jag passar bäst i New York. Mycket sammanträffande! Mindre än halvåret kvar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej frida



Vilken fin design du har jag undrar hur du har gjort den och om du skulle kunna hjälpa mig med min bakrund??

2009-03-22 @ 19:40:11
Postat av: till anonym

Självklart kan jag hjälpa dig om jag vet vem du är ;)

2009-03-22 @ 20:31:13
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback