Can you keep a secret?

Denna helg kunde nog inte blivit bättre.

Fredag- Lekte med Titte och Camie. Vi köpte med oss mat från Pallas Athena och sen åkte vi ner till storstan i Huskvarna för att köpa lite B&J att tjocka oss med. 2 halvkassa filmer och lite Björn Gustavsson hanns också med under kvällen. Mycket trevlig kväll med flickorna, men vi saknade Julie såklart!

Lördag- Vaknade upp hos den bästa och åt en sån där god frukost som man bara har tid  att fixa på lördagar. Efter att prinsen min hade lämnat mig för sin träning, bestämde jag mig för att vara cute och städa hans lägenhet lite granna. Det vart mycket uppskattat vill jag lova :) Efter lunch åkte vi Handbollsflickor till storstaden för att spela vår sista seriematch för säsongen. Nässjö stod för motståndet men vi stod för den mesta publiken och även vinsten med 32-25.!! Vi vann serien och kommer nu att få spela kvalmatcher! Hur kul som helst! 
Kvällen bestod av tjejkväll hos mig med Tutti,Angie & Bec. Jag och Tutt hade bestämt att laga middag tillsammans men vi skippade den och gick direkt på efterrätten istället, hemlagade American Pancakes med lönnsirap, frukt och glass. Om ett halvår lär vi spy på dem men än så länge när vi är hemma i Sverige var det muuums!
Efter melodifestivalen dissade två i gänget men vi andra två hade roligt med lite "Can you keep a secret"-dans och bus-smsande till Peter. Amanda har du fått svar? haha


Söndag- Jag älskar söndagar! Speciellt denna. Har varit med älsklingen från morgon till kväll vilket verkligen inte hör till vanligheten. Vi har hunnit med en lunch med farmor som har varit i Thailand 3,5 månad, åkt till stackars faster Lena i Hovslätt som skadat både axlarna och nu är halv handikappad med lite mat och sällskap( dagens goda gärning), tränat och relaxat på Atlantis och mini-lite plugg. Dagens kommentar går ändå till ett par pantertanter i omklädningrummet på Atlantis:

Tant 1: På fredag kommer jag bara träna ben och bröst.
Tant 2: Härligt! Varför inget annat?
Tant 1 som är helseriös med sin idé: Ne, men vi ska ju ut på kvällen....


Nu ska jag göra Mum, Dad och Steff sällskap som sitter och kollar på Slumdog Millioner. ♥


                                                                                              Flötigt? Utan tvekan

Kommentarer
Postat av: amanda

inte ens en leveransrapport än så länge! kan inte säga annat än att jag är en aning lättad ;) taack för en världsabrakväll gullet <3

2009-03-15 @ 22:08:39
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknade er med i fredags :(<3

2009-03-16 @ 23:22:35
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback