Studentönskning och mailskrivande

Idag blev det en rehabdag här hemma. Vaknade med feber men hoppas hoppas verkligen den försvinner tills kvällen. Har precis svarat på usa-familjens mail Dom verkar så himla gulliga. 4 barn, 13,10,8 och 5 år gamla. Kanske lite gamla men tja vad gör väll det?  Updaten från ayia napa är på gång.. lovar! Nu till eventuella och generösa släktingar som läser min blogg och som behöver ett studentenpresent tips: Skapelsen nedan skulle jag bli mer än glad för!

Sen fick jag ett lessamt besked idag. Det blir inget HallbyCamp för min del iår. Har fått jobb på ett äldreboende precis vid Vätterstranden och får inte ha två jobb från kommunen :/

Sen letar jag ihjäl mig efter ett par ljusrosa skor (som färgen på klänningen nedanför) att ha på studenten. Inga sånna där fulpumps som man kan köpa på torget utan stiliga ska det va. Någon som vet var detta går att hitta?
:


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback