Studenten är nära!

Förlåt för dålig och tråkig uppdatering men den här veckan kan vara den händelserikaste på länge. Igår var klassen ute vid Uddebo-badet. Tanken var tältning men som så många gånger förr kommer pissvädret och förstör. Jag skulle ändå sovit i bilen i och för sig men ändå. Vi åkte hem till Lisas gård där partys fortsatte. Frammåt småtimmarna kröp vi till kojs och vakande upp fräschare än aldrig förr. Snart väntar Studentlunch på skolan och sedan klassparty med utgång ikväll. Åhhhhhh på fredag smäller det! Förstår ni vad sjukt? Jag kan i alla fall inte fatta att jag kommer stå där och kasta min mössa i luften på fredag! Usch det får bli vattenfast mascara på fredag för fy vad jag kommer gråta!


Jag kommer sakna varenda en av er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

yeeaahh!! STUDENT 09 :) Visst var det världens grymmaste dag?! Fast jag grät som en bebis..haha! Ringde familjen sen? Ja blév också nervös för din skull..haha! Ja kommer va sjukt nervös när de ringer. Förstår att du tvekar lite på tonåringen å killarna men ja tror du skulle klara det bra, men visst tvekar man..förhoppningsvis klarar sig tjejen ganska bra själv. Lycka till!!!!

2009-06-14 @ 20:44:11
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback