Sol tack!

Goodmorning!

Herre jisses vad dagarna flyger förbi. I onsdags blev det ju som sagt ett Piren besök, ett missnöjt sådant. Jag hade gått och suktat efter min kycklingsallad hela förmiddagen men just denna dag så fanns den inte på menyn. Fick bli en sliskig pasta istället och resten av sällskapet var inte nöjda med sin mat heller= Gå inte till Amadeus!

De senaste dagarna har jag också hunnit med att träffa Jossan från Göteborg som kom hit på besök, våffelbakning med gänget och en mysig dag/kväll med Tutti. Just tusan, sen har jag varit på Rosenlundsbadet med älsklingen. Motionsimmning, hopptorn, äventyrsbad och durududuru (låten som spelas innan ;) )  vågarna såklart!

Senaste dagarna har gått åt till en himla massa ringade och fixande på au pair fronten med. Nu är min ansökan under granskning hos Skandinaviska institutet. Hos CC har de fryst våra ansökningar tills vi vet mer om Florida-familjerna m.m. Dom menar att det är bättre att jobba mot ett mål i taget. Att veta att det inte ens finns någon möjlighet just för tillfället att få en match med CC känns ju lagom kul... Nu ska jag till torget med Mammsi, sen blir det Donken till kvällningen då det vankas födelsedagsfest hos Natti ♥


Två posesystrar första dagen på semestern. Ta mig tillbaka till värmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ses snart :) jag jobbar dock 14-22 hela nästa vecka, men jag kan på helgen. har semester 33-34 så då kan jag när som. men känns för långt dit... <3

2009-07-25 @ 10:59:01
Postat av: Pernilla

Hoppas allt löser sig:) Vad är florida planerna?? Kram

2009-07-25 @ 21:08:35
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback