Ny vecka, nya möjligheter

God lunch på er!

Jag och älsklingen har haft en slapp morgon med mysfrukost och tv-tittande. Nu har jag precis skjussat honom till jobbet, (vi har numer nästan precis samma jobb fast på olika ställen tyvärr) och snart blir det gymmet med Sis. Sen väntar Donken till klockan 3 inatt.

Igårkväll efterjobbet snodde jag med mig glass hem från jobbet till Elin,Tobias & Stefan som väntade hemma och sen kollade vi på film in på småtimmarna. Mys!

Har inte hunnit skriva om den himla bra lördagskvällen som spenderades hemma hos födelsedagsbarnet Nathalie. Började med stressfixning eftersom jobbet inte släppte iväg mig som jag ville, sedan for jag och Nini ut till landet (Tokarp) där resten av tjejerna väntade. Hur god mat som helst, toppen sällskap och jordgubbsvin gjorde kvällen! Kvällen avslutades på Saltkråkan men dock utan födelsedagsbarnet som ofrivilligt valde sängen istället :/. Tack för en trevlig kväll ladies ♥

Lördagen i bilder, lite snodda lite egna.


Alla flickor minus Fanny som bara är med på kort när det vankas student ;)



Emelie, Natti, Jonna ( som förövrigt åker till Usa som aupair om några veckor) & Nini


Födelsedagsbarnet



hahahaha. En Amanda

Nini & Malin (som även hon åker till Usa som aupair) Jag vill med kunna säga när jag åker!

Emelie & Jag

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jonna

=) Ååååh det var riktigt trevligt hos nathalie! Jag vill ha allaaa bilderna :D

2009-07-27 @ 16:16:43
URL: http://jonnasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback