Jag älskar jordgubbar

Upptäckte precis att detta halvlama inlägg aldrig publicerades när det skulle..

Gårdagen började med jobb på hemtjänsten men eftersom jag de två första veckorna jobbade 4 timmar för mycket så tänkte jag att vad passar bättre än att sluta tidigare en solig dag som den. Efter en snabblunch på stranden med Elli&Tutti cyklade jag hem i racerfart för att hämta strandprylar. När jag så precis har satt mig på cykeln för att åka ner till stranden igen hör jag världens dunder och sen öser regnet ner. Just typiskt! Det blev istället fika med Mallan&Tutti på Kaffebönan, sedan stan med syster och därefter gymträning med Mallan. Vrålhungriga blev det jordgubbsshopping och filmhyrning av Changeling (Åhhh vad bra den var) för att sedan åka hem till Malin och mysa resten av kvällen. Du är så bra vännen ♥  Sedan bar det hemmåt till älsklingen i ovädret för att vänta på att fyllot skulle komma hem. Nu måste jag snabba för jag och syster ska iväg och servera på en bröllopsfest.


/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback