Long time no see

Så var ännu en jobbvecka igång, den kommer dock inte bli överdrivet lång för min del för på onsdag åker jag till Kroatien! Längtar massa! Snabb update av senaste dagarna:  Lördagens happening på Öland ( ja det Öland som ligger strax innan Gränna) var toppen. Jag och syster agerade serveringspersonal på ett bröllopsjubileumsfest och det var hur kul som helst. Vi donade och fixade med allt som hör en fest till och när gästerna väl kom var det vi som såg till att det fanns mat på borden. Nu har jag nya framtidsplaner- först startar jag och min kära syster en Catering/fest- firma och sen kan jag slutligen påbörja mina journaliststudier. Vad är det för år då? 2015?haha

Efter en livlig biltur hem så anslöt jag mig till resten av folket som befann sig hos Elli och förfestade. Vi drog oss vidare till Saltkråkan för Club After Sun och efterfesten blev denna kväll på Donken;).

Söndagen ägnades åt en verklig storstädning av rummet, varenda liten yta är nu dammfri och det känns som att jag faktiskt kan andas där inne igen! Sedan kom mina donnor hit och vi lagade tacos (som vanligt!).

Nu ska jag göra mamma, pappa och Steff sällskap som sitter och kollar på Änglar och Demoner. Detta är andra gången jag försöker kolla på den, men av någon dum anledning så verkar det alltid vara något annat som känns mer lockade för stunden.

Bild ifrån serveringsdagen är snodd ifrån min favoritsysters blogg elingrundstrom.blogg.se
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback