Kroatien nästa!

Nu är jag mitt uppe i allt packande och som vanligt känns det som att man har glömt det där allra viktigaste. Eller eftersom min prins inte ska med så kan jag ju inte ha glömt det allra viktigaste förstås ;).  Jag tycker inte om powernapar ( även om jag skulle behöva en då jag gick upp 5 imorse), så jag tog mig en powerpaus istället och hittade denna fina bild sen i fredags. Kan inte sluta skratta. Jag ser ut som att jag ska skita på mig och är väldigt obekväm med situationen. Isak, Mallan och Angie är dock himla söta! Nu väntar löpet runt Munkis och sen raka spåret hem till Steff. XOXO♥



Kommentarer
Postat av: angiiiie

Hahahahha sötunge. Sicken himlans bild asså. Herre min skapare (:

Lovely night iallafall <333

2009-07-07 @ 20:48:14
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha jag dööör! Jag tycker den är söt på er alla iaf :)

2009-07-14 @ 15:36:59
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback