Scones, ja tack!

Okej att man inte når upp till Blondinbellas standard med 3 inlägg om dan, men mer än ett på fem dagar borde man väll kirra? Skandal är vad det är.


Gårdagen i sin helhet var lyckad som bara den! Började med att åka dölångt i buss med de rosa brudarna till Hylte. Detta var något av en seriematch som vi verkligen behövde vinna, och det gjorde vi också! Med en boll! :) Hur fint som helst!
Hem till Jönnet igen och en date med The gaang väntade på kvällen. Eftersom våra andra gängmedlemmar var på landet och både Elli och jag var hur sugna som helst på att gå ut, blev det ändrade planer. Vi ordnande lite förfest hos mig och Becca&Carro joinade med! Lite Våghals-spel och några glas senare var vi på Centrum och hade det allmänt trevligt. Vi borde verkligen ta en repis snart igen tjejer ♥ Framåt småtimmarna gick jag och mötte upp min prins med ett delvis väldigt fullt sällskap. Fyllemat för vissa på 12:an. Och vem kunde ana att jag skulle träffa min fyllekaja Nathalie där? ;)


Idag har inte överdrivet mycket blivit gjort men jag har hunnit med att gymma och fixa lite med Aupair ansökan. Snart kommer S:et hit och vi ska baka scones till hela familjen och kolla på Taken... igen. Den filmen tröttnar jag nog aldrig på. Ha en trevlig söndagskväll vänner!

 



Carro som visar det bästa av det bästa på sin försöksperson Becca!
haha

 


Kommentarer
Postat av: beccabus

HAHA, klockrent ;D Jag vill ha bilder tack ! Vi måste göra om de här snart <3

2009-01-18 @ 17:59:59
Postat av: Carrö

HAHAHHAHA !

Jaa en toppen kväll, tack själv sötnos! :)

Måste göras om!

2009-01-18 @ 21:04:08
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: Mammis

Jag är fortfarande mätt!

2009-01-19 @ 15:56:44
Postat av: Anonym

Men jag är Hungrig.. ;)

2009-01-19 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback