Halva året

Och här kommer del 2.

Juni





Grillfest hos mig
Grillkväll på stranden med klassen
Avslutning och tillhörande festligheter
Stefan flyttade till sin nya fina lägenhet
Flytthjälp och en massa rundor till Ikea
Camie och jag var de bästa funktionärerna på Vätterrundan mitt i natten
Jobb på Hallby Camp. Och jag trodde vi hade lagt vissa händelser bakom oss? Haha
Midsommaraftonsfirande med släkten
Jag och älskling åker till Grekland

Juli





Party hos Becca
Aupair möte
Göteborg med Tutti
Massa massa jobb
Båstad med familjen
Nathalie fyller 18 och jag missar partyt

Augusti




Turkiet med bästa vännerna.  Åh vad kul vi hade!
Hansons loge
Började mitt sista år på Sandagymnasiet
Körkortsteorin klarad


September




Grillfest hos Kalle
Tidernas sista skolfoto togs
Lager 157 runda med lite folk
Truckerbibel med Tutti
Halkbana
Elli fyller 18 och vi firar med party
Jönköpings handbollsflickor kör igång för fullt.
JSM- steg 1 i Skara.

Oktober



JSM steg 2 i Eksjö
Släktmiddag
Seriepremiär HF Jönköping
Familjen Tyren på besök
En himla massa körning med Roffe
Köpenhamn
Brysselbesök hos Marlene
November



Stockholm för att hälsa på Steffs family
Gavin Degraw konsert
KÖÖÖÖRKORT
Pepparkaksbak med mina flickor
Parmiddag med David&Elli
Växsjö för balklänningsletande
JSM steg 3 i Glteborg- speltid 1 min sedan hjärnskakning


December





Becca fyller 18 och firas med party och sedan utgång
Stulen mobil, klocka&smycken
Göteborg weekend med S
Lisebergs julmarknad
Allmän julstress
Julafton i Vetlanda
Firade världens konstigaste nyårsafton


2008 har varit ett fantastiskt år helt enkelt och jag tvivlar inte en sekund på att 2009 kommer bli minst lika bra



Kommentarer
Postat av: DITT HJÄRTA!

Jag kan ha ett nytt party du kan vara med på?? puss

2009-01-02 @ 00:09:34
Postat av: Tutti

Juli har ju iaf lätt snyggaste bilden ;) haha (& tack för att du inte tog en av det värsta av dom)

<333333

2009-01-02 @ 00:26:14
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Juli har ju iaf lätt snyggaste bilden ;) haha (& tack för att du inte tog en av det värsta av dom)

<333333

2009-01-02 @ 00:26:40
Postat av: Maja

aa låter fett bra Frida! Men 09 blir sååå mkt grymmare! student bal ayia napa m.m.m:D:D

2009-01-03 @ 02:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback