RobinB hjärta Frida=sant?

HAHAHAHHA det är sånt här som  verkligen förgyller tillvaron.
En skitunge från HallbyCamp som jag tog hand om i sommras skrev till mig på Msn.
Detta är vårt samtal:

lina säger:
Är det där Robbin B  i Idol på bilden med dig?
Frida säger:
jaaa det är det
lina säger:
OOO
lina säger:
Är det du meom hond
Frida säger:
ehh va?
lina säger:
min data är lite paaj.
lina säger:
menär det du på bild honomen m
Frida säger:
ja de är väll klart
lina säger:
ok. Är du ihopp me han?

Frida säger:
haha ja det är jag
Lina säger:
Är det sant??
Frida säger:
jaaa
lina sägerr:
jag tror ej det
Frida säger:
okej du behöver inte tro mig
lina säger:
är han me dig nu
Frida säger:
jaa han sitter jämte
lina säger:
få se
Frida säger:
hur då?
 
  vann cupen vill starta ett videosamtal.
Svara (Alt+C)     Tacka nej (Alt+D)
frida tackar ja
 
lina säger:
shittans, du är verkligen ihopp med robin B. JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM!
 frida säger:
haha jag med faktiskt
lina säger
JAG HEJA PÅ HONOM. Hej robin! Eller sitter han fortfarande jämte dig?
frida säger
ne han är och bajsar nu.
lina säger
Hälsa honom att han är bäst och han har en söt och snäll flickvän
frida säger
okej det ska jag göra.......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback